Search This Blog

Monday, September 09, 2019

Τα δέντρα έχουν τη δική τους προσωπιότητα.. Σχήμα, χρώμα φύλλων, μέγεθος, και πολλά άλλα που δεν είναι πάντα  αμέσως ορατά. Στην  περιοχή που ζω αφθονούν τα ελεόδεντρα. Σε ένα περίπατο λίγο έξω από τον κήπο μου βρήκα μερικά ενδιαφέροντα ελαιόδεντρα. 'Ενα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και το φωτογράφησα. Για καλλίτερο αποτέλσμα έσβησα πολλά από τα άλλα δέντρα και στοιχεία στο περιβάλλον.

********************************

Trees have their own personality. Shape, folliage color, size and much more, that are not always immediately visible. Where I live, olive trees are in abundance. During a stroll, not far fron my residence I found some interesting olive trees. I found that one of them was particularly impressive and I took a picture of it. I removed the surrounding trees and other elements for a better effect.

2 comments:

Νεραϊδόνα... said...

Αν είστε εκείνος που ελπίζω,θα προσμένω στο γνωστό inbox μήνυμα...
(απέκτησα πρόσβαση ξανά σε αυτό προσφάτως)

Epicuros said...

Τι έκπληξη! Μετά από 10+ χρόνια εμφανίστηκες σας τις νεράϊδες! Ελπίζω να είσαι καλά κι ευτυχισμένη. Εγώ δεν έχω πρόσβαση στο άλλο blog, το "Μ...." εδώ και 2 χρόνια περίπου, γιατί το Wordpress αγοράστηκε από την Google νομίζω κι αυτοί δεν δεχόντουσαν το προηγούμεο password γιατί κάνουν ενοποίηση των passwords κι έχω μπερδευτεί αφάνταστα για το ποιος είναι ποιος και ποιος έχει αγοράσει ποιόν.

Το τηλέφωνό μου δεν έχει αλλάξει. 6944430111 θα χαρώ πολύ να μιλήσουμε.

Βασίλης