Search This Blog

Tuesday, December 18, 2007

Το βουνό των Κενταύρων




Κάθε φορά που βρίσκομαι στο Πήλιο θα βρω μερικά ενδιαφέροντα (για μένα) θέματα. Δεν ξέρω αν είναι και για τους/τις επισκέπτες/ριες...
Μακρινίτσα ο τόπος. Το όμορφο αρχοντικό στο "φρύδι" χτισμένο. Με εκπληκτική θέα στο βουνό. Με τον τηλεφακό "μπήκα" μέσα στο σπίτι, από τα παράθυρα και ένοιωσα τη ζεστή και άνετη ατμόσφαιρά του. Σε μεγέθυνση διαβάζεις και τον τίτλο του βιβλίου που είναι αφημένο πάνω στον σοφά. Υποθέτω ότι ξέρετε πώς να μεγεθύνετε την εικόνα. Απλώς κάντε κλικ πάνω της...

7 comments:

ci said...

Μαγευτικό! Να'σαι καλά, ωραίο θέαμα μόλις άνοιξα το πισι.

σοκολάτα πορτοκάλι said...

Ε, νισάφι πια μ αυτό το βιβλίο!

Anonymous said...

Τα γάντια που φοράω εδώ, από κει τα πήρα, από τη Μακρυνίτσα. Είναι από τα πιο όμορφα ορεινά χωριά της Ελλάδας. Και ως αρχιτεκτονική και ως θέση: βλέπει στον κάμπο, ανατολικά.

Συχνά, βλέπω, βρίσκεσαι στο Πήλιο. Από κει είσαι;

Xenia said...

ηρθα να γραψω τις ευχες μου!!
χρονια πολλα!! καλη χρονια με υγεια πανω απο ολα!!
το γραφω και ξερω πολυ καλα ποσο σημαντικο ειναι να εχεις την υγεια σου...
φιλια!!!

bluesmartoula said...

Καλά, εγώ δεν μπόρεσα να δώ τον τίτλο. Μάλλον χρειάζομαι γυαλιά. Το Πήλιο, όμως, το λατρεύω...
Καλές γιορτές επίκουρε...

Blonde said...

Είναι πραγματικά πολύ ωραίο το σπίτι και το σημείο και όλα. Μακάρι να ήμουν εκεί τώρα, αλήθεια. Σνιφ. Άντε και το δικό μου καλό είναι. Όλα καλά?

Epicuros said...

@citronella: Είναι μαγευτική η θέα από κει!

@Σοκολάτα-πορτοκάλι: Και δεν λέει και τίποτα, κατά τη γνώμη μου...

@p=np: Δεν είμαι από κει. Τυχαίνει που και που να βρεθώ εκεί. Μου αρέσει ιδιαίτερα.

@patatoula: Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω.

@bluesmartoulis: Ο τίτλος είναι: "Η Συναισθηματική Νοημοσύνη" (Emotional Intelligence). Ατυχής τίτλος, κατ' εμέ. Ο συγγραφέας ξεκίνησε να καθιερώσει κάποιο μέτρο αντίστοιχο του IQ (Intelligence Quotient) για την συναισθηματική ικανότητα αλλά αντί να πάρει τη λέξη "Quotient" που σημαίνει κάποιο είδος δείκτη, πήρε τη λέξη "Intelligence" που στην περίπτωση δεν αποδίδει εννοιολογικά. Μην ανησυχείς για τα οπτικά σου. Εγώ διάβασα τον τίτλο από το αρχικό αρχείο (TIF 36MB), σε μεγάλη μεγέθυνση. Εδώ το σρχείο είναι πολύ μικρό για να κάνεις μεγάλη μεγέθυνση και δεν φαίνεται τίποτε (απορώ πώς το διάβασε η σοκολάτα-πορτοκάλι!). Καλές γιορτές και σε σένα.

@lianne: Είναι καλό να αγαπάμε το σπίτι μας. 'Ο,τι κι αν είναι αυτό. Γιατί ειναι το δικό μας (δεν λένε και "Ηome, Sweet Home";). Καλά για την ώρα!