Search This Blog

Sunday, February 19, 2006

Σαλιγκαρίσια μάτια...


Τα σαλιγκάρια, λένε, είναι ερμαφρόδιτα ζώα. Δεν ξέρω πώς ακριβώς λειτουργεί ο ερμαφροδιτισμός τους αλλά φαίνεται ότι είναι πολύ παραγωγικοί οργανισμοί. Βλέπω εδώ επάνω στους τοίχους του σπιτιού χιλιάδες μικροσκοπικά όντα που αν τα παρατηρήσεις από κοντά θα δεις ότι είναι μωρά σαλιγκάρια! "Τελείες" σκαρφαλωμένες πάνω σε τοίχους και παράθυρα, κολλημένες γερά, είναι η νέα ¨γενιά¨! 'Ενα πιό μεγάλο, ας πούμε στην παιδική ηλικία του, έγινε μοντέλο μου. Η αμοιβή του ένα μαρουλόφυλο (ή λαχανόφυλλο, δεν θυμάμαι!). Με εντυπωσίασαν οι λεπτομέρειες του κορμιού του. Γι' αυτό και το ανεβάζω...

10 comments:

Αθήναιος said...

Εκτός από Αθήναιος, υπάρχει κ Επίκουρος στην μπλογκόσφαιρα... Ωραία! Όπως το μπλογκ σας, άλλως τε.

Epicuros said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Αθήναιος said...

Μα πώς κ δεν είχα ανακαλύψει αυτό το μπλογκ,θάλασσα γεμάτο κ καλοκαίρι. Κ εγώ κάπου αλλού, μέσα στον αποκλεισμό είχα ανεβάσει μια φωτογραφία από την Αγία Άννα στην Αμοργό.

Υπέροχες φωτο,θάλασσα κ πάλι θάλασσα. Ξεκολλάω μία φωτογραφία από την οθόνη, τη βάζω στην τσέπη κ είμαι έτοιμος να βγω στην ομίχλη του πρωινού! :-)

Epicuros said...

Σ΄ευχαριστώ για τα σχόλια Αθηναίε. Υποψιάζομαι ότι σε τράβηξε το σαλιγκάρι που το είδες (και) ως έδαισμα! Είμαι κι εγώ ένας cook. Λυπάμαι που δεν γνωρίζω την δική σου Cook...

Αθήναιος said...

Όχι με τράβηκε το καλοκαίρι. Μην μου πεις πως είσαι συνάδελφος.

Epicuros said...

Ερασιτέχνης μάγειρος Αθηναίε. 'Οχι επαγγελματίας...

Αθήναιος said...

Εντάξει, εγώ όμως θα σας κάνω listed στους μάγειρες.

Λύσιππος said...

Τα σαλιγκάρια είναι υπέροχα πλάσματα. Μας κάνουν να νοιώθουμε πιο ταπεινοί - κοντύτερα στη φύση.

Ομορφες εικόνες.

ellinida said...

Είχα γράψει κάποτε για τα σαλιγκάρια . Τα παρατηρούσα μιά μέρα μετά την βροχή , κούτσικα πάνω στους τοίχους . Εκπληκτικό , κουβαλάνε το σπίτι τους μαζί ! Μοναχικά πλάσματα και αυτάρκη !
Δεν έχω φάει ποτέ μου σαλιγκάρια ... κι'ούτε πρόκειται . Είναι τόσο ομορφούλια .

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Discount singapore air tickets angel baseball rumor trade Steel eye rw3000 pni radar detector study abroad scholarship